Oldalak

2011. október 9., vasárnap

Fantasztikus nap...

Már pénteken megtervezte barátom a hétvégémet,ugyanis szombaton elmentünk mamájához,ma (vasárnap) meg kiutaztunk volna valami faluba,ahol a viking haverjaival lettünk volna. Reggel 7kor már felkeltem,hogy hajat mossak,mert igénytelenül nem szeretek utcára lépni. Erre nagy futásba kimentünk a megállóba nagy pakokkal,és kiderült hogy Márkó tegnap a gépen a szombati menetrendet nézte meg,és nem a mait X_X Oké,akkor többet vártunk mint kellene,szét fagytunk,plusz én cipeltem a nagy viking pajzsát... Aztán nagy nehezen eljutottunk Kelenföldre,már rég szakadt az eső (még jó hogy volt nálam pajzs,mire nem jó =D) Vártunk,vártunk,mert oda volt megbeszélve a találkozó Márkó haverjával,és vele együtt mentünk volna tovább.
Nem jött,és baromi hideg volt,ezért Márkó felhívta,hogy mi a fene van,mire az közli,hogy ilyen időben nem jön ki,meg stb. Hát eszem kb. megállt. Jó,akkor a srácnak a telefon számár elkérte Márkó,akihez mentünk volna eredetileg (mert ez a másik csak kísért volna minket) Felhívott az a srác,és le kellett mondanunk,mert az a fasz nem jött ki. Hú de mérges vagyok rá,kb. a képét be tudnám nyomni... Felkelek hajnalok hajnalán hogy kinézzek valahogy,elkap minket az eső,nekem lyukas volt a cipőm persze,és totál átázott,és tuti felfázik -.-" Akkor a sok nehéz cuccal hazajönni szakadó esőben ^^ Kb most a hajánál fogva lógatnám fel. Miért van az ,hogy az emberek nem képesek oda szólni ha van valami. Ha én valakivel megbeszélek valamit,akkor az úgy van és pont,amig esetleg valaki nem módosít.  Szóval most itthon dekkolunk totál elázva. Ha megfázok,akkor felrúgom a gyereket. Mert amúgy nem érdekelne a dolog,de egyrészt megvolt beszélve,és a másik srác készült,és várt ránk, plusz mi is készültünk,és egy kurva smst nem tudott küldeni,még Márkónak kellett keresnie. Hát öcsém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése