Oldalak

2011. október 6., csütörtök

Csak pozitívan

Furcsamód a ma reggelem pozitívan indult,ami kiterjedt az egész napomra,és hihetetlen de jól éreztem magam! Reggel 11re hívtak ugye be interjúra az árufeltöltős melóra, ezért gondoltam tegnap,hogy hajat mosok,nehogy már igénytelenül menjek már oda =D Felkeltem 7kor - majd meghaltam, utálok korán kelni- aztán hajat mostam,és míg száradt rajta a tejes hajpakolás,én neteztem. Felnéztem blogra,és ránéztem egy számomra nagyon kedves barátnőm blogjára,és olyan pozitív dolgokat írt,hogy mikor elolvastam nekem is nagyon jó kedvem lett,és tele voltam pozitív energiákkal. (mondjuk Márkónak sikerült elrontania a kedvemet szokás szerint,de ezt nem részletezem,mert nem tartozik ez viszont mindenkire,bocsi)
Úgy mentem interjúra,hogy totál jó kedvem volt,tele voltam életerővel. Mikor oda értünk -mert barátom is jött velem,őt is behívták- sikerült totál beégetnünk magunkat,és a biztonsági őröknek is szereztünk egy jó reggelt/napot! =)
Interjún egy kedves csajjal beszélgettem,és totál úgy bánt velem mintha már rég fel lennék véve; ki kellett tölteni egy papírt ahol a személyes adataimat kellett megadni, gondolok itt a bankszámlaszámra például. Így olyan mintha már fel lennék véve. Bár örülnék ha lenne valami végre,utálok itthon ülni egész nap. Plusz kérdezgette mit tudnék én elvállalni,melyik műszakot,póló méretet kellett választanom,de ezt már leírtam egyszer.
Mondták,hogy a héten igyekszenek elküldeni a beosztásokat,hogy ki hova kerül, de legkésőbb kedden. o.O Most kíváncsi vagyok ,hogy tényleg melózhatok e =)

Akkor ezután átsétáltunk a WestEndbe,és ott a legelső üzlet ami volt,az egy ilyen keleties stílusú üzlet volt,tele füstölőkkel,álomfogókkal,és sok hasonló dologgal,és nekem oda be kellett mennem ^^ Nem akartam költeni pénzt,de Márkó kiválasztott magának két nyakláncot,akkor már had én is vegyek valamit *.* Vettem végre egy tollas fülbevalót ^^ Mindig is szerettem volna,és nem volt túl drága,plusz ennyit azt hiszem költhetek magamra,különben be sokallnék már. Akkor még ez is pluszban dobott a mai pozitív hangulatomon.

Miután eltöltöttünk pár órát a WestEndben, hazamentünk. Én még mindig nem pihenhettem,mert volt 3ra megbeszélve egy fotózásom ^^  Ma egy srácot fotóztam,ilyen industrial/cyber stílusban.
Mikor oda értem,még nem volt ott,kicsit tartottam,hogy esetleg rossz helyen várok,vagy hogy nem jön el,vagy elfelejtette,de pár percre rám megérkezett,és nekivágtunk a "városnak"- keményen végig sétáltunk pár utcát,mire megtaláltuk az alkalmas helyet a fotózáshoz. Ott el voltunk,beszélgettünk,sminkelt,és neki kezdtünk. A kezdeti bénázás után egész jó képek sikerültek. Én már végig néztem nagyban,neki még várnia kell kicsit,de mondtam,hogy nagyon igyekszem befejezni mindent hétvégére,csak tudjak géphez ülni,amit ugye Márkó mellett necces. Most holnap elvileg szabad lesz a gép reggel,feltéve ha Márkó elmegy dolgozni... Ha nem,akkor nem tudom mikor szabadulok géphez,mert délutánra megint van fotózásom.
De a lényeg hogy elfotóztuk az időt. A képek úgy ahogy nézzük jók lettek,de sok képnél nem volt jó a fókuszálás. Márkó legutóbb szórakozott a gépemmel,és valószínűleg elállította,mert szereti babrálni. Én meg nem vettem észre,ezért elég rendesen kiakadtam,mikor így a képek nagy részén a srác szeme nem éles. -.-" De vannak használhatóak,és holnap erre figyelni fogok.

Ha úgy nézzük ez a nap teljesen jó volt,és rájöttem: rég volt ilyen pozitív napom. =) Minden jól sikerült kivételesen,jól éreztem magam egész nap. Remélem holnap is jó lesz. Csak kicsit félek,mert a lány akivel holnap együtt munkálkodom,nem ismerősöm,sose láttuk egymást,és félek,hogy annyi ember közt esetleg nem ismerem meg. Bízom benne,hogy ő legalább meg ismer :$ Aztán irány Margit sziget,és ott mehet a fotózás. Rengetek utómunkám lesz így most egyszerre,mert a srácról is több mint 100 kép készült,bár tény,hogy ebből kb. nekem 10 ha fog tetszeni =D Eléggé kritikus vagyok magammal szemben. Neki lehet hogy több is fog,de olyan képpel nem akarok égni,amiről tudom hogy nem jó,illetve nem tetszik,de ugye ő a modell,ő mondja meg mi kell neki. Csak most ez így frusztrál.
Képeket később teszek ki,mert még nincsenek kész!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése