Oldalak

2011. október 3., hétfő

Rockmaraton 2011-folytatás

Innen a részeg szerdai naptól folytatom!

 Másnap nem volt semmi bajunk,illetve aznap hajnalban,mert hajnalban mentünk haza. Mindenre emlékeztem,nem fájt a fejem,és jól éreztem magam. Arra emlékeztem,hogy Tomi barátnője párszor közbe szólt,és elrontotta a bulit,plusz olyan lekezelően bánt velem a részegség miatt,hogy f*szom ki volt vele. Akkor leosztottam,és abba hagyta. Az volt szerdán a fő baja,hogy Tomi lelépett Tinával a kocsihoz (ezt nekem is mondták ugye,hogy mindjárt jönnek,újra töltik a piás üveget,csak hát lent ragadtak,állítólag Tina kocsit akart vezetni.). Mondjuk részegen ez érdekes volt,de én nem voltam ott,nem tudom mi történt. Én fent voltam a sörpadoknál, a "pasimmal" aludtam- csak mert megint megtalált-,de jött az Eszter(Tomi nője),és ott bunkózott,majd kibökte hogy mi kell neki: nem találta barátját,és hogy keressem meg vele. Meg is történt,aztán arra emlékszem hogy valahogy felkeveredtem,és megint a csávóval voltam.

Csütörtökön már nem is tudom mi hogy volt,akkor csak úgy elvoltunk,Tina elkezdett velem is olyan bunkó lenni,mint úgy általában az emberekkel. Neki érdekes a stílusa,mindenkire azt hiszi,hogy lenézik őt,és ezért ha valaki furán néz rá,már be szól neki,beleköt,meg minden,holott nem kéne,de ő dolga. A lényeg hogy engem is cseszegetett,illetve mondjuk úgy,hogy iszonyatosan bunkó hangnemben beszélt velem.
Aznap este össze ismerkedett valami f*szival,aki fel ajánlotta,hogy meghív minket másnap inni Pécsen. Mivel tudtam,hogy ki szeretne jönni barátom egy napra,de jegyet nem vesz,így megdumáltam a sráccal,hogy igyunk kint maraton előtt,vagy valamelyik kocsmában. Jójó,le lett ez beszélve,aztán innentől nyugisan telt az este,hajnalban hazamentünk.

Pénteken szokásos busszal visszajöttünk (az itteni buszokat mindig majdnem lekéstük,mert Tinára kellett várni mindig...) Barátom is jött velünk aznap. Mikor beértünk maratonra,Tinát elkísértem átöltözni,addig Márkó meg húgom megvártak kint. Mi felmentünk a sátorhoz,ott én kiültem,sminket igazítottam,majd Tina megengedte ,hogy facebookozzak,amíg ő öltözik. Már eltelt fél óra-egy óra,mondtam,hogy siessünk már,mert én elülök ott egész nap,nem arról van szó,de Márkóék kint vártak ám. Akkor megint abban a bunkó,lenéző,k*csög stílusával visszaszólt,hogy várjak már. Jó,már akkor kezdtem ideges lenni,de mondom nem szólok,mert nem akarok se veszekedni,se azt hogy hirtelen felindulásból kapjunk össze.
 Vissza mentünk Márkóékhoz,láttam rajtuk,hogy kurvára elegük van. Elindultunk fel a kökényi kocsmába,ott kezdtük a piálást,fotózkodtunk,jól éreztük magunkat. Tinának ott is sokszor "kedves" volt a hangneme,de akkor már nem érdekelt. Felhívta a srác(aki meghívott minket piálni) és kérdezte merre vagyunk,mondta hogy 20 perc és odaérünk. Azt hittem,hogy ez azt jelenti hogy elindulunk. Mondtam,hogy akkor menjünk,mert Kaszanovába mentünk volna,ott várt minket,és azért a kökényi kocsmától odáig leérni nem rövid idő. Erre megint ocsmány hangnemben leszólt,hogy maradjak már,meg várjak már,hova sietek. Hát mondom ne várassuk már meg,ha egyszer meghívott. Erre közli Tina,hogy ő majd kiteszi a melleit,és meg van minden oldva ezzel. Oké mondom,végülis jó.
 Felhívta a srác megint,egy fél órával később,hogy merre vagyunk,mire közölte vele Tina,hogy még 10 perc. Oké mondom,most már tényleg menjünk,mert lelép. Megint "kedves" hangnem: maradjál már,nem kell sietni,előbb megissza az energia italt. Jó,már akkor mérges voltam a hangnemre,mert szerintem nem érdemeltem meg. Az meg hogy nem szeretek embereket meg várattatni sajnos egy "rossz" tulajdonságom...
Nagy nehezen végre elindultunk,már be voltunk csípve mindannyian,elhülyültünk útközben. Leértünk a másik kocsma elé,és jött velünk szemben a srác aki meghívott,hogy most muszáj mennie,eddig ránk várt,de lelép. Na mondom marha jó. Itt az volt a ciki,hogy Márkónak nem volt annyi pénze,és neki beígértem a piát. Azért le mentünk ,ott húgom,és Tina sorba álltak,én meg mondtam,hogy foglalok kint helyet,s mi Márkóval kiültünk,mert bent meleg volt nagyon. Erre várunk várunk,látom már nincs sor; nézem,hogy húgomék hol vannak,erre látom hogy bent ülnek,és jól elszórakoznak. Hát itt már rettentően elegem volt,és be kiabáltam nekik hogy be kaphatják,és leléptünk.
Találkoztunk közös ismikkel,és Márkóval hozzájuk csapódtunk. Többször benéztem a koncertekre,plusz ki akartam hívni Tomit ,meg Esztert,de nem találtam őket,plusz Cseliket (exem) is kerestem,de őt se láttam,így mindig visszamentünk a társasághoz.
Aztán kellett volna a pénzem,de Tina sehol nem volt,és nála volt a lakat kulcs(mert lakatra volt "zárva" a sátor).

Többször összefutottam húgom pasijával (akit nem szeretett,és lelépett húgom Tinával inkább) ,és vele kerestettem meg őket,de mint a radar,egyből megtalálta =) Addigra már nagyon mérges voltam a Tinára a viselkedése,és modora miatt,és inkább húgommal beszéltem,mert nem akartam semmi vitát. Felmentünk a sátorhoz,ott persze egyből nekem támadott Tina,hogy mi a sz*r bajom van. Hát én elmondtam,hogy a modorával,illetve a hangnemével volt bajom,mert sz*rul esett ahogy viselkedett velem,holott szerintem nem érdemeltem meg.

 Na itt kitört a veszekedés,mert szerinte,én egy sz*r vagyok,aki lenézi,de hogy én mitől vagyok különb nála. Na most elmondom,hogy soha életemben NEM néztem le (ez csak az ő agyszüleménye),mindig is egy olyan emberként néztem rá,aki tökre jó fej,kattant (jó értelemben),és lehet vele marhulni. De nem,ő szerinte én lenéztem. Jó akkor mondtam neki azt is,hogy szerintem nem érdemlem meg ezt a bánásmódot,illetve,hogy még egy 'köszönöm' se hagyta el a száját azért,hogy én be fogadtam,nálam aludhatott,fürödhetett,és ehetett. Erre a válasz: "Ezt mind azért csináltad,hogy neked kényelmesebb legyen" Na ennél a válasznál kiborultam teljesen,ugyanis nem hittem el,hogy valaki tényleg ennyire sötét. Az, szegénykémnek eszébe se jut,hogy vannak még önzetlen emberek,akik nem akarnak másnak rosszat. De ugye mindenki magából indul ki! Én így voltam ezzel,hogy nem akartam szegényt egyedül ott hagyni minden reggel,mert mondta nekem,hogy egyedül lesz,meg nem ismer senkit,stb. ,hát mondom akkor ez így jó lenne. De neem,én ezt magam miatt csináltam. Azóta nevetek rajta ha mesélem valakinek,vagy épp írok róla,mert így vissza gondolva nevetséges.
 Bár szerintem én is sok hülye mondatát hülye válaszokkal reagáltam le,mert volt bennem pia. Ha már itt tartunk,pia..., ezt is megkaptam,hogy engem csak a pia érdekel,semmi más,és én sose hívtam meg semmire,és mindig ő hívott meg erre arra. Itt leszögezem,hogy semmire nem hívott meg,max adott a piából amit vett MAGÁNAK,illetve adott abból,amit vettek neki! De engem csak a pia érdekel,és ő hívott meg mindig,plusz ő szerezte mindig csak az embereket akik meghívtak. Érdekes,de mikor szerdán berúgtunk,NEM az ő híres "haverjai" piájától rúgtunk be,hanem az ÉN haveromtól,akit ÉN szerváltam be. (bocsi Tomi,hogy csak így beszélek rólad) De persze ő azt hiszi,hogy igaza van. Amúgy sok ember mondta erre a hülyeségére,hogy ő meghívott engem, hogy ez a minimum,ha már be fogadtam. De be égett mert nem vett sose piát nekem. Egyszer kaptam tőle egy gyümölcsöt,meg egy péksüteményt,meg szenyót. Ennyi.

 De ezen kívül megkaptam még azt is,hogy igénytelen vagyok, ugyanis mondtam neki,hogy ez is mennyire rossz már,hogy mindig rá kellett várnunk mikor felmentünk a sátorhoz. (ezt leírtam már,hogy mindig félóra, 1 órákat kellett várni) Aztán fejemhez vágta hogy sajnálja hogy neki sátorban kell öltözködnie,és nem ilyen kényelmesen mint nekem,illetve sajnálja,hogy ő nem igénytelen. Na már most még az elején fel ajánlottam neki,hogy nyugodtan ki hozhatja a cuccait hozzám,és ott akkor tud válogatni,de nem, akkor is bunkó vagyok hogy ezért le szólom. A másik dolog,hogy igénytelen vagyok,szíven ütött,de jó tudni,hogy mit gondolnak rólam azok az emberek akik elvileg bírnak,meg a haverjaim/barátaim. Mit gondolhatnak az ellenségeim. Nem tartom magam igénytelennek,ugyanis mindennap tisztálkodom,sminkelek,figyelek magamra. Az,hogy nekem nincs 6 millió különböző ruhám... hát nem tehetek róla. Mondhatnám,hogy sajnálom,hogy anyuci nekem nem tömi a zsebem pénzzel,meg nem vesz ruhákat. Ha kapnék pénzt,lenne sok különböző ruhám. Szóval itt egy olyan dologba gázolt bele,amiről nem tehetek szerintem. De hát ez van.
Akkor megkaptam még azt is,hogy miattam késtünk mindig. Ez eléggé nevetséges,hiszem ott csücsültem a sátor előtt,és fb-tam,vagy épp néztem ki a fejemből,vagy a fotóimat nézegettem. De szerinte miattam késtünk,mert én facebookoztam. Ugye milyen nevetséges?!
Akkor megkaptam azt is még,hogy én féltékeny vagyok rá,mivel megemlítettem ezt az átöldözősdit. Én ezért féltékeny vagyok rá,meg mit tudom én már.

Ezeken a beszólásain kívül volt még egy pár,de már nem emlékszem annyira. Ezek maradtak meg,mert kicsit bántott,hogy ennyire bunkó,és buta. Ráadásul én egy érett nőnek gondoltam,habár 16 éves( vagy 17) ,de rá kellett jönnöm,hogy jó volt az álarca,és egy gyerekes,ki ha én nem kislány,akinek bunkó a stílusa. Nagyon szépen csalódtam benne. De ez az én oldalam,ő biztos másképp élte meg,és mesélné el a sztorit,mert neki más volt fontos. Az,hogy én őt lenézem,én féltékeny vagyok rá,miattam késünk minden honnan,nekem csak a pia számít szerintem abszurd. A kedvencem az volt,mikor a fejemhez vágta,hogy én mindenkire rá akaszkodom. Na itt kész voltam. Ezen is nevetnem kell,de akkor csak fel cseszte az agyamat ezzel. Rá akaszkodtam,meg jaj szegény Danira is rá akaszkodom ^^ Ő le baszott azért (már elnézést a szóért) mert hogy én félre ismerem őt,meg hogy nem is tudok semmiről semmit,de azért ő bele szólhat a dolgaimba. Ugyanis rá sose akaszkodtam,mindig is megvoltam nélküle,ő jött vissza hozzám mindig,de én nem is szóltam,hisz azt hittem ez természetes,de úgy látszik nem. Danira se akaszkodtam,egyszerűen csak ő pesti,és ritkán találkozunk. Attól,hogy exem még nagyon jó maradt a kapcsolatunk. Olyan igazi barátság. Ezért volt az,hogy örültem ha ott van,mert ritkán látom,s ezért kerestem ha eltűnt. De szerinte ráakaszkodom ^^
Másik kedvencem az ellentmondása volt: elkezd arról beszélni,hogy ha MINDENKI lenézi,akkor nem fog nyelni senkinek,erre mondom neki,hogy az a mindenki.....,és nem tudtam sose be fejezni a mondatot,mert beugatott,hogy NE mindenkivel jöjjek. Nem is emlékszem,talán 3-aszorra,vagy 4-szerre elmondtam neki amit akartam,bár lehet hogy ezt már nem is neki mondtam,hanem azoknak pótoltam ki akiknek meséltem a sztorit. De annyit akartam csak mondani neki,hogy az a mindenki marhára nem nézi le,pláne egy ilyen helyen nem. De neki ez volt a berögzülése,hogy mindenki lenézi,aki kicsit is furán néz rá. Ohh,te jó ég,mindig meg vagyok áldva a "pszihopata" emberekkel =) Pedig elvileg modellkedett,szóval nem értem hol az önbizalom. Egyik kedves ismerősöm mondta nekem erre,hogy az ilyen embereknek valami nagy lelki sérülésük volt/van,és ezért tekintik a világot ellenségesnek,de nem veszik észre hogy az igazi ellenség pont hogy önmaga. Aztán elgondolkodtam,és rájöttem,hogy nekem ő mesélt sok mindent így az életéből,és megértem teljesen,és a reakcióját is megértem,viszont nem tolerálom sajnos hogy így bánjon velem.
Akkor kaptam ilyet is,hogy nem értem a szavak jelentését,holott ő beszélt össze-vissza.

De tényleg nem emlékszem többre,csak azt hogy k*rva anyáztam a végén,és ott hagytam őket húgommal. A k*rva anyázást nem lett volna szabad,mert nem az anyja hibázott,és nem is szabad ilyet más fejéhez vágni,és bocsánatot kértem volna,ha nem kezd el fenyegetőzni velem is - mint ugye mindenkivel- ,hogy szájba ver,stb., és itt már tényleg elegem volt,és csak annyit ordítottam neki hogy jöjjön akkor,de szerencséje hogy nem jött.
 Úgy megjegyzem,hogy sok baja van a pasijával,amit ezek után nem csodálok. Ez a viselkedés,stílus... áhh,borzalmas.
 Még akkor kiborultam,az idegtől könnyeztem,hirtelen nem tudtam,hogy hol vagyok,hova menjek,kihez fussak,először Danihoz akartam,de nem akartam magam égetni ott a Rockerek.hu sátorban,aztán gondoltam arra is,hogy az első ember nyakába borulok,de eszembe jutott,hogy Márkó,és Eszter kint várnak a kapu előtt,és kimentem,ott Márkó vigasztalt. Mázli,hogy akkor ott volt,mert különben elvesztem volna lelkileg. Aztán hajnalban hazajöttünk egy Rockmaratonos busszal,és a vasútállomásig vitt,onnan kigyalogoltunk hozzájuk.

Másnap,szombaton Eszterrel mentem vissza,és mikor leszálltunk a távolságiról,akkor odajött a Tina,és semmi sziasztok,vagy valami( mert azt szokás annak ellenére hogy vita volt) ,odaállított,és: "Add oda a smink cuccaimat" Hát mondom az király,ez megtanulta az illemet. De nem izgatott,odaadtam,és leléptem,utána ezen röhögtünk,és így köszöntem mindenkinek,hogy "add ide ezt meg az" !
 Aznap folyamatosan húgomon lógott Tina,mert én nem álltam vele szóba,minden ismerősömmel akikkel lógtunk összeveszett. Senki nem volt elég jó neki,mindenki ellen beszélt. De a vicc az volt,hogy Eszter szerint biszex,mert mikor 4esben voltunk,elhívta az Eszter kettesben csocsózni,mi meg néztünk Tomival egymásra.., aztán Eszter szólt Tinának,hogy hívjon minket is oda,de tiszta undorral hívott oda minket. Beálltunk játszani,és mi ketten voltunk Tinával, Eszter meg a Tamással,erre közli a Tina,hogy ő Eszterrel akar lenne,holott a játék bajnoka a Tamás volt. Érdekes. (plusz leordította a Tomi haját is,mikor segíteni akart az Esztinek..) Aztán mikor látta,hogy Eszterrel nem megy semmire,meg ugye összekaptak Tomi miatt szerdán, plusz én se voltam,így ráakaszkodott húgomra. Annak mindig a kezét akarta fogdosni,simogatta,fogdosta, pasija,vagyis már volt pasija húgomnak ki volt akadva,és kétségbe esve jött oda hozzám,hogy nem akarja hogy a csaj (itt Tinára gondolt) r*b*ncot csináljon húgomból. Hát mondom akkor szólj rájuk. Ennél többet nem tehettem. De mindenki észrevette,hogy húgomat megkörnyékeztem. Ja,és akkor még én lógok mindenkit :P Csak mert húgomnak nem volt rá szüksége,mert elvolt egyedül a haverjaival is. A poén meg,hogy Tina előtte elmondta húgomat mindenféle buta kislánynak,utána meg volt pofája jó pofizni. Oh mondom ennek van bőr a képén.

 Aznap volt a MissRockmaraton,amiről majdnem lekéstem X) Eszterék figyelmeztettek,hogy a nagy színpadon állnak az emberek. Akkor odaszaladtunk,ott összefutottam még egy csajjal aki szintén elkésett,és akkor kézen fogva befutottunk a nagy színpadra.... ott kaptunk egyen pólót,külön MissRockmaratonosat,és abban kellett pózolni. Jó először nem is láttam a fotóst.. aztán mire kiszúrtam,már lőtt pár képet X) Ez a mi formánk. Aztán ennyi,visszamentem toxic sátorba Esztiékhez,ott összefutottam Gerci haverommal (ő is ott van a képeken),és elújságoltam neki,hogy összevesztem a Tinával...hát nem csodálkozott,de megvigasztalt,és mondta,hogy ilyenekkel ne foglalkozzak. Ő az a srác akivel az elején összeveszett Tina,illetve bunkózott vele. Ezért is lecseszett a csaj ,hogy mert mért hoztam fel a Gergőt,nem is volt akkor mérges,csak k*csögségeket mondott neki a Gergő... megkérdeztem,semmit nem mondott neki mint kiderült,hát oké mondom.
 Hajnalig elvoltunk,egy két koncira benéztünk,meg volt hogy felmentünk Eszterék sátrához,ott jöttek Tomi haverjai,az egyik szerelmet vallott,jól van mondom,ez egyre jobb lesz. Úgyhogy két pasival zártam ezt a maratont. Persze nem komolyan,mert ott van nekem Márkó.
 Eszterék kint maradtak hajnalig,aztán hajnalban észrevettünk egy f*szit...hát az komolyan mondom,ilyet még nem láttam. Annyira vicces feje volt,ezt így leírni nem tudom,a lesi fotóm meg életlen lett,úgyhogy nem tudom még azt se bemutatni (bár hivatalosan nem is lenne szabad),de olyanokat röhögtem rajta mikor elment előttünk,vagy csak rám nézett,s olyankor mindig megindult felénk,és úgy fostam ,hogy esetleg odajön,de szerencsére nem.
 Akkor végre 4óra lett,és kimentünk húgommal megállóba,Eszteréktől elköszöntem,s ott vártunk. Hát megjelent a megállóban ez a srác,és húgom is szakadt a röhögéstől.. hát azok a fejek amiket vágott xD Aztán mondta fotózzam le,jól van mondom megpróbálom,de sajnos életlen lett,amit annyira bánok. De erre ő is elővette a fényképezőgépét,hát majdnem behaltam ^^ Jött egy óra múlva egy retek busz végre,már a lábaim leszakadtak. Persze pofátlan módon elénk furakodott egy bunkó pasi,beszóltunk neki,és akkor ott morgott. Húgommal azon imádkoztunk,hogy szálljon fel ez a vicces fejű srác... hát felszállt,és áhhh,mikor elhaladt mellettünk,én kész voltam,de sajna hátra ment,és nem láttam többet. De biztató,mert pécsi *.* Lehet hogy még látom azt a retardált fejét.

Mikor hazaértem,levettem végre a bakancsot,ami kettő darab mély lyukat hagyott a sarkamban,és sok vízhólyagot is kaptam,de nem érdekelt,aludtam. Nálam volt/van Gerci pulcsija,mert megkaptam hajnalban.

Úgy összességében jó volt,bár a tavalyihoz képest nem volt nagy cucc,de így is élveztem. Nehezen indult,nehezen ért véget,de voltak szép,és vicces pillanatok,de voltak lélekrázó percek is.

Azt most közlöm,hogy bocsika a helyesírási hibákért!

Itt se közlök képeket inkább ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése