Oldalak

2012. július 7., szombat

30 nap Gothoknak - 13. Mi volt a legelső zenekaros pólód?

Hát régebben-kislány koromban- elég lazán nyomtam. Amikor még nem ismertem a goth stílust, rendszerint kétszer akkora nadrágokban,és pólókban mászkáltam.
Aztán miután megismertem a stílust,akkor én nem váltottam azonnal,mert tanulmányoztam,meg ismerkedtem vele- akkor még zenekaros pólókban mászkáltam.
A legeslegelső zenekaros póló Green Day-es volt. Egy időben mérhetetlenül rajongtam értük,és annyit sírt a szám,hogy szülinapomra végülis kaptam kettőt is. Eredetileg Avril Lavigne-et szerettem volna,mert ő volt a fő nagy kedvencem,de olyan akkoriban még nem volt. Így maradt a Green Day.
Mondjuk a zenekart azóta is kedvelem-bár már nem rajongok értük annyira. Régen kellett a lemezük,meg minden poszter :D
Aztán később egyre több együtteses pólót kaptam,meg pulcsit. Pulcsiból is a GD volt az első- de ez is 3 számmal nagyobb volt, talán most nőttem bele :D  Kaptam Marilyn Mansonos pólót is, de ebből se egyet. A többire már nem is emlékszem.
Azt tudom,hogy GD-ből minden kellett. Póló,pulcsi,sál (!!!!)- ez a mai napig meg van :D Eredeti cd-k, tollak,minden :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése