Oldalak

2012. július 16., hétfő

30 nap Gothoknak - 19. Ossz meg néhány szépség-tippet, és készíts egy fotót a sminkedről!

Mivel nő vagyok,ezért én is imádok a tükör előtt készülődni-kivéve mikor sietnem kell! De úgy vagyok vele,hogy szerintem minden embernek meg van a maga bevett sminkelési stílusa,így nem hiszem,hogy az én bénácska sminkelésem sokakat inspirálna :P
De azért egy két dolgot mondhatok- de szerintem sokan tisztában vannak ezekkel. 
Először is én mindig eldöntöm,hogy aznap milyen sminket szeretnék. Ha eldöntöttem,akkor igyekszem a lehető legjobban megkreálni a szememen. Évekig nem festettem magam,így kijöttem a gyakorlatból már rég,de szerencsére nem volt nagy erőfeszítés újra belerázódni.
A legkedveltebb sminkem a cica szem ^^ (Számomra) Egyszerű,és nőies. Nagyon sok nő alkalmazza szerintem,mert nem ördöngösség megtanulni.
Legelső lépésben,én arcot mosok ,hogy a koszt,meg a faggyút lemossam. Aztán megvárom míg megszárad- addig rendszerint nézegetem magam :D  Mostanság már nem teszek folyékony alapozót az arcomra,mert nekem attól irtó hamar zsírosodik a bőröm (alapból a vegyes bőrűek közé tartozom) ,és undorító! Ezért korrektorral elfedem a csúnyább pattanásokat-ha van,de hát rajtam mért ne lenne- ,aztán ha a szememet kisminkelem,akkor először csak azt púderezem be (azért,hogy ha esetleg a szemhéj festék leszóródna,akkor csak elég legyen lemosni- így nem pazaroltam a kőpúdert. ).
Szemcerkát nem nagyon használok,és én csak kemény végű tussal tudok dolgozni! Lazán meghúzom a vonalakat,és már kész is ^^ Szoktam tussal pöttyöket is tenni a szemem sarkába ^^ Plusz a szempillaspirál a végén. (a képekből majd érthetőbb lesz) Mondjuk a szegény vonalaim nem mindig sikerülnek egyformára,ezt még gyakorolni kell. Aztán alkalmanként,ha kedvem van,akkor szoktam fekete szemhéj festéket is használni-az szépen mutat nagyon!
A szolidabb sminkelés meg annyi,hogy szempillaspirállal átmegyek a pillákon. Illetve van mikor egy kevés fehér festéket teszek a szemzugba.
Aztán végül az egész arcomra megy a púder- plusz a nyakamra is,hogy azért ne nézzek ki hülyén ha esetleg kicsit elüt a szín.
Szépség tippnek még azt is tudom mondani,hogy ha nem akarsz igénytelenül kinézni,tartsd karban a szemöldököd! Engem semmi nem irritál jobban,mintha valakinek elburjánzik a szemöldöke,és amellé egy igényes sminket fest fel. Ez a halálom. Ha idegesít hogy szedni kell,akkor tetováltasd oda,és ennyi,de ne dzsungelesedjen!  Nekem is megesett olyan hogy sokáig nem tudtam kiszedni,vagy nem volt kedvem,és utána mindig hányingerem volt magamtól!
Vannak szemöldök szedési tippek,nem is olyan bonyolultak-szerintem elsajátítható!

Hajápolásról most nem akarok papolni,mert az elég sokáig tartana. De annyit azért mégis,hogy tudom,hogy a goth style-hoz a fekete haj áll jól,de vigyázni kell vele,mert eléggé veszélyes- én is sokat gondolkodom,hogy lehet megérné ha kékes feketét vennék: a különbség nem látszana,akkor meg szerintem mindegy.
Lényeg,hogy ha már fekete,vagy vörös,akkor ápolni kell hajnak megfelelő hajápolóval.

Nézzünk pár- mostani- képet



Először is, a fejemet nem kell nézni,csúnyák a képek,de ez van. Itt látszik az a fajta smink,mikor kb. minden van- tus,szemhéjfesték,és szempillaspirál. Szeretem ezt a sminket,azt mondják jól áll. Hát ezt mindenki döntse el maga. =)



Ez sima tus,és a szem alatti pöttyözés ^^ Ez már rám ragadt- egyszer megcsináltam,és azóta nem bírok leszokni róla. Szerintem aranyos.



Ez meg egy visszafogottabb smink- sima szempillaspirál,és a fehér szemhéj festék. Én szeretem ezt is,mert hiába sietek,erre mindig van időm-pár perc az egész.

Vannak régebbi bénább sminkjeim is :D Kicsit égetem magam :P


 Ez a kép is már jó régi- látszik,hogy itt csak próbálkoztam. Bár bevett dolog volt nálam,hogy suliba nem sminkelek. Ez is csak úgy jött.


 Na,ez sokáig a kedvenc képem volt :D Itt ilyen ágakat rajzoltam a szemem sarkába :D



Ez is a nagy gothulásom időszakában volt-sminkelni nem tudtam,az látszik =)  A nyuszifüles az szilveszteri kép-készültem Boróhoz bulizni,ez a másik meg nem tudom. Még egyik exemmel voltam.




Sajnos itt a felsőből nem sok látszik- nagyon nagyon bánom,mert ez szép volt. Mondjuk ezt nem én csináltam,hanem egy osztálytársam,és ez volt a sminkem ballagásra :D
A középső,és az utolsó,az régebbi- egy volt jó barátnőmnél volt halloween-i buli,és hát ilyen hülyén kentem ki magam. Akkor se voltam épp a legügyesebb. De legalább aranyos a fejem :P Ma már nem mondható el =)

Na kb. ennyi régebbi képet tudtam összekaparni,amin látszik a sminkem =) Sajnos ezeket nem tudom megvágni,vagy legalábbis nem érdemes,mert nagyon régiek,és csúnyák lennének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése