Oldalak

2012. július 23., hétfő

30 nap Gothoknak - 21. Milyen test-módosításod van, vagy milyet vettél észre magadon?

Van minden ami kell =)
Van egy ajak,illetve nyelv piercingem. Az ajakba még 11.be csináltattam őszi szünetbe,nyelvbe meg már nem tudom,de jóval utána.
Ez egy elég régi kép,akkor készült mikor megcsináltattam az ajak pc-t. A nyelvemet nem fogom mutogatni ,meg nincs is normális kép arról a pcről =/

Ezen kívül van két tetoválásom is a lábaimon. Az egyik az egy egyszerű cica,a másik meg denevérek. Ezekről van már fent kép =)

Mondjuk nem a legjobb képek,de azóta se csináltam normálisat.

Illetve ezeken kívül van egy velem született elváltozásom,amit szerintem anyumtól örököltem,mert neki is van. A derekamnál közel a hátsómhoz,van két pici bemélyedés. Nem tudom az mi a fene,de elég vicces. Ezen kívül szép ívélt a derekam,csak sajnos nem látszik,mert mellette nem vagyok épp sovány- de hogy miért van nekem ilyen,nem tudom. Soha életemben nem hordtam fűzőt,meg semmi ilyesmit, ez is velem született. De furcsa,mert a mai lányok egyenesek mint a deszkák,nem értem nekem ez hogy jött össze. De ha már van,jó lenne egy szép alak,hogy látszódjon :D

4 megjegyzés: