Oldalak

2012. július 7., szombat

Photoshop

Annyira örülök,mert Márkó egyre jobban halad a ps-elésben (photoshop),és lazán megcsinálta a képeimet. Hosszabb szempilla,piros szem,stb. Ez kell nekem =) Mondjuk ezeket most tanulják,és az én képeimen kísérletezik, de nekem nagyon tetszik.
Feltöltök pár jól sikerült képet,és amiket kedvelek is. (ugyan azok a képek lesznek, kicsit uncsi,de ez a kép a legjobb ahhoz hogy gyakoroljon)

Itt a szivárvánnyal próbálkozott,de elég zöldes lett,bár szerintem kifejezetten jó. Kapott a kép még egy vöröses keretet is,ami ad egyfajta hangulatot az egésznek.

Itt a másodiknál, a sima szemhéj festést gyakorolta.  Lila színt kaptam,bár nekem a fekete jobban bejön. Meg itt a szemöldököm szörnyű :P

Ennél a képnél a szempilla hosszabbítást gyakorolta. Na nekem ez nagyon tetszett,mert mindig is vágytam a hosszú szempillákra,plusz erre a csodás trükkre.

 Ennél a lila szem,és lila smink együttes- mintha kontaktlencsém lenne :D


 Ez a képem is egy lilásabb árnyalatot kapott,plusz vörös szemet. Ez is nagyon tetszik.


Ez meg úgy minden. Bár itt még nincsen hosszú szempillám,de van egy olyan kép is,csak azt nem tudom feltenni még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése