Oldalak

2012. július 29., vasárnap

(Le)Égés

Tegnap voltam strandon 3 év után.  Kicsit már rám fért,mivel imádom a strandokat,imádok egész nap a vízben ázni.
*törölt rész*
Szóval így történt hogy lementem strandolni. Levitt kocsival a pasija,meg jött egy srác rokona,és így 4en mentünk. A kisgyerek 11 éves volt,szóval semmi nyugalom nem volt a strandon,mert naná,hogy lelocsolt,meg ilyesmi. De ami a legrosszabb,hogy 3 év után most először ért intenzíven nap,és hiába kenegettem magamat úgy leégtem mint a fene. Most igazán rák vagyok :D Vörös vagyok mindenhol :D De fáj mint a fene. Kenegetem magam testápolóval,de így is rossz hogy ha hozzám ér valami. Nem is megyek sehova míg az arcomról el nem tűnik a piros folt :D Az azért csúnya nagyon. Ilyenkor annyira cigánynak érzem magamat,de Márkó szerint vörös vagyok,és nem barna- hát ez az ára a fehér bőrnek: nem tudok lebarnulni,csak leégni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése