Oldalak

2012. július 16., hétfő

Boldogság

Annyira nagyon örülök magamnak! Tegnap feljöttünk Márkóval hozzánk (maraton után nála voltam hétvégén,a beszámoló hamarosan jön,ha megkapom a képeket!) ,és én gondoltam egyet,és elkezdtem a szekrényemben túrni. Találtam régi dobozokat,amiket átforgattam,és ilyen ezer éves-középiskolai- órai levelezéseket találtam,meg képregényeket...annyira vicces volt :D
Aztán ahogy túrtam tovább,találtam egy nagyobb szatyrot,amiben számítógép alkatrészek ,meg kábelek voltak. Azt is felforgattam azért,és találtam egy 'ide'-kábelt (nem tudom hogy írják,vagy mi a pontos neve,én lazán ideG kábelnek hívom...). Kérdeztem Márkótól,hogy nem e ilyen kell a gépembe,hogy működjön a régi vinyom; azt mondta de igen. Be is szerelte nekem,és a gép annyira okos- egyből felismerte :D Volt ám boldogság *.*
Mondjuk előzőleg rendet tettem rajta,de így is öröm volt végig lesni a régi képeket. Természetesen elborzadtam,hogy milyen csúnyácska voltam ,de valahol mégis örültem,hogy legalább van emlékem ^^
Annyi,hogy még lesz dolgom rendesen,mert az itteni vinyoról át kell erre a régire pakolnom dolgokat,de nem gond,mert izgalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése