Oldalak

2012. július 12., csütörtök

30 nap Gothoknak - 18. Legrosszabb haj-tapasztalatod.

Hát sose voltam az aki a haját besüti,göndöríti,meg ilyesmi,de pl. mikor elkezdtem gothulni, (16 évesen) akkor azért elszórakoztam a hajammal.  De azóta már csak égek azzal a képpel-nem tudom mi járhatott a fejemben akkoriban :D Felkötöttem a hajamat két copfba,de szerintem irtó béna. Azt hiszem még iwiwen van is fent róla kép :D


Szerintem aki régóta ismer,az emlékszik erre az időszakra :DD És ebből a korszakból volt még egy rakat -szar- képem,de hihetetlen módon eltűntek. És viccen kívül nem tudom,hogy hol lehetnek. De lehet hogy jobb is :'D
Közben találtam egy másik hajas képet- mondjuk semmi extra,mert ez tényleg régen volt,és nem nagyon foglalkoztam a hajammal,ez is csak véletlenül sikerül.

Ez hullámos is úgy jött össze,hogy eláztam,mikor sétáltam fel akkori barátnőmhöz. Borzasztóan utálom a göndör hajat,meg a hullámosat is, de ez akkoriban tetszett. Ma már nem égnék vele.
Akkor volt még egy hajas élményem- régebben camoztam egy haverommal,aztán húgom mögém jött,és feltupírozta a hajamat -.-" Hát majdnem rosszul lettem,mikor feltűnt végre,hogy a hajamat zaklatja :D


Jó,az arcomat,meg pofavágásokat nem kell nézni. De kb. úgy nézek ki mint valami rossz emos :D Húgomat nagyon utáltam érte,plusz utána kifésülni se tudtam. Most így visszagondolva nagyon vicces,de akkor :D

Na szóval ilyen szépségeket találtam a régi vinyómon :D Szerintem szörnyű,azóta is rosszul vagyok ezektől a képektől :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése