Oldalak

2012. július 23., hétfő

Változás

2-3 hete elhatároztam,hogy most akkor fogyókúrázni fogok. Barátnőm ajánlott kalória kalkulátorokat neten,és annak a segítségével meghatároztam,hogy nekem mennyi lehet a napi kalória bevitelem,és aszerint élek. Nem szoktam túlhaladni az értéket, sőt inkább kevesebbet viszek be. Azóta kicsit jobban érzem magam,és haladok. Barátnőm szerint a hasi részen már látszik a változás. Alig várom,hogy több változás is legyen de persze ennek is örülök.
A legrosszabb a női nehéz napok ideje =/ Ilyenkor minden romba dől kb.,mert az ember mindent kíván össze-vissza,és én ettől a falra mászok. Ha van kitartásom,meg elhatározásom,meg minden oké,akkor természetesen betesz egy ilyen. De most hogy "kiszúrjak" magammal, elmegyek futni -kutya nélkül-,és így legalább azt ledolgozom amit megettem. Mondjuk így se eszek többet,csak szerintem én érzem így,de eléggé zavaró,és inkább mozgok,csak nehogy elrontsam amit elkezdtem. Az elhatározásom nagyon erős most. Azt tudom,hogy soha nem fogok lefogyni vékonyra,mert alkatilag esélytelen,de ha legalább egy picivel kisebb lennék,boldog ember lennék!
Kinyomtattam egy kezdő futó edzéstervet,és ennek alapján kezdek bele. 2-3 hete tartom magam,és megállok minden kísértést,remélem ezek után is működni fog. A szerencsém az,hogy nem vagyok cukor,meg édesség függő,és arról nem volt nehéz lemondani. Bár nem volt nagy lemondás. Néha azért csokizok,de nekem ez nem lételemem. Szóval reménykedek további sikerekben =)

2 megjegyzés:

  1. Üdvözletem!

    Ismerős, amiről beszélsz... "Azokon a napokon" tényleg sokkal nehezebb tud lenni a fogyókúra, a zabálási rohamok is előtörhetnek egyes egyéneknél. De büszke lehetsz magadra, hogy ilyen szépen tartod magad az elhatározásodhoz. :) Bár az eddigi képeken, amiket láttam Rólad, nem tűntél kicsit sem túlsúlyosnak.

    De azért sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Hú ne is mondd! Ilyenkor a legnehezebb szerintem minden nő számára,hogy megállja,hogy ne egyen össze-vissza.
    Köszönöm szépen! Igyekszem tényleg. Meg én sose voltam az a nagy édesség evő,szóval mondhatni,hogy könnyebb. =)
    Fotózom- kitanultam,hogy hogy lehet normális képeket gyártani magamról is! Szóval azért igyekszem előnyösebb képeket feltenni. Mondjuk a régi képeim nem számítanak,azok emlékek.

    VálaszTörlés