Oldalak

2012. július 26., csütörtök

30 nap Gothoknak - 22. Melyik Goth eseményen szeretnél részt venni, ha bármelyiken részt vehetnél?

Ezen a kérdésen régen gondolkodtam nagyon sokat. Itt Magyarországon az egyetlen fesztivál amin részt vettem,az a Rockmaraton volt. Nem goth,de most már nagyon rock-nak se lehet nevezni.
Így maradt a fantáziálgatás :P Olvastam cikkeket a neten magyar goth fesztiválokról,de az az igazság,hogy egyik se fogott meg. Nem mennék el rájuk. Nem nagyon szeretem a magyar dolgokat ilyen téren.
Ami külföldi,és úgy ahogy tetszik,az a Castle Party. Nem fejtem ki nagyon,de tetszik a történelme! =) Olvastam róla beszámolót,plusz itt egy link,ahol ti is elolvashatjátok,ha érdekel. Goth fesztiválok
Ami szintén érdekel,az a WGT,vagyis a Wave Gothic Treffen. Ezt biztosan mindenki ismeri,aki kicsit is jártas ebben a világban- bár talán még az is aki nem :D A link alatt erről is lehet bővebben olvasni =)

2 megjegyzés:

  1. Meg is érteleka WGT-vel kapcsolatban, annyi remek videót találni róla, belesajdul az ember szíve :) (Bocsánat, amiért csak így belepofátlankodok :) )

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj,azért van ,hogy lehessen írni ha van vélemény =) De egyetértek! Minden évben felkerülnek jó kis videók,meg képek,és aki kicsit is szereti a stílust, az előbb utóbb vágyakozik majd rá =)) Én nem vagyok nagy parti arc,deegy napot elnézelődnék kint :P

    VálaszTörlés