Oldalak

2012. július 7., szombat

30 nap Gothoknak - 15. A kedvenc vagy legdrágább eleme a szekrényednek.

Régebben mindig darkshoppos ruhákat szerettem volna,na azok drágák. De mivel ezt nem tehettem meg akkor sem,és most sem,így nem sok olyan holmim van,ami extra drága lenne. 
Anno vettem magamnak egy gyönyörű hosszú totál csipke szoknyát, na az volt a legdrágább eleme a ruhás szekrényemnek. Azt 10ezerért vettem anno,de azóta már eladtam- és meg is bántam. De Pest előtt megszabadultam minden jó cuccomtól,mert kellett a pénz. Sajnos most már sír a szám érte,de nem baj,mert van helyette más.
Ezen kívül volt egy magas talpú gyönyörű cipőm- na az volt még nagyon drága, 20ért vette akkori exem. De azt is eladtam,csak azt már Pesten.... Sajnálom valahol azt is,mert fotó kellék lehetett volna. Menni nem tudtam benne,mert hát extra magas volt :D Valahol még van is képem róla :P
No,itt épp pózoltam benne. A combomat,meg a felfordulást nem kell nézni-csak épp festés előtt állt a szobám.  Szerintem szép cipő,és szerettem is. Mászkáltam is benne,nagyon nehéz. Sima platformba(teljes magas talpú) sokkal könnyebb mászkálni. Barátnőmnek van,és nem bírtam ki hogy ne próbáljam fel =D

Kedvenc ruhám meg sose volt,mert mindig egy ruhám volt összesen.  Sose voltam az a vásárolgatós fajta,és egy ruhát addig hordtam,míg le nem esett rólam. Aztán kaptam barátnőmtől pár cuccot (ugyanolyan a stílusa mint nekem,szóval ez nem nehéz,és ráadásul méretben is majdnem egyformák vagyunk) ,és így volt választásom. Plusz azóta én is szoktam ruhát vásárolni,szóval van most cuccom,de így is mindegyiket szeretem. Szoknya mániás vagyok, imádom a hosszú egyenes,vagy fodros szoknyákat. A csodás harangujjú felsőket is imádom,plusz hozzá a kiegészítőket!  Nyakpántok,kis díszek, csukló díszek,szép fülbevalók. Szóval én mindent imádok ^^




Sok ilyen szoknyát cserélgettünk barátnőmmel,mert volt nekem olyan ami már nekem nem tetszett,és nem is hordtam,és neki adtam,végül ő is adott nekem is. Szóval télre sok szoknyám van. =)

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek az utolsó képek *,* .. Honnan vannak :$ ?

    VálaszTörlés
  2. Deviantartról természetesen =) Mivel fotózok,így sokat lesem az ottani fotókat,és az igazi jó képeket onnan vadásztam =)

    VálaszTörlés