Oldalak

2012. július 26., csütörtök

Na most örülök!

Pár napja csak úgy unalomból,meg szórakozásból,elővettem pár régi szoknyámat,amit nem hordtam már egy ideje. Köztük volt egy szép hosszú fodros szoknya,amit barátnőmtől kaptam. Nm nagyon hordtam,mert nem tudtam felhúzni,ezért elkeseredésemben a szekrénybe tettem.
Gondoltam,hogy most megpróbálom megint,hátha mégis feltudom húzni. Hát a fejem majdnem leesett a helyéről. Feltudtam húzni lazán!  o.O
Én az a típusú ember vagyok,aki combra,és csípőre hízik. Nem is hordok nadrágot,mert utálom a lábaimat,amit a nadrág még kis is hangsúlyoz. (az más kérdés,hogy férfiasnak tartom,és szerintem egy nőhöz nem illik,de ez magán vélemény-van akinek jól áll!) Na most ebből,hogy feltudtam húzni ezt a csodás szoknyát,arra következtettem,hogy haladok előre a fogyókúrával,és a diétával,meg az edzéssel! Nekem ez egy nagyon inspiráló pillanat volt,és erőt ad a továbbiakhoz. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése