Oldalak

2012. július 12., csütörtök

30 nap Gothoknak- 17. A kedvenc Goth márkád.

Hát ez egy érdekes téma. Őszintén szólva,nekem nincs kedvenc márkám. Sose voltam márka függő,és ez akkor se változott,mikor beléptem a goth életbe.
Vegyük csak például a sminkeket. Életem legelső sminkcuccai MissSporty-sak voltak. Én azt ismerem,nekem bevált,és szerettem sokáig =) Főleg nagy divat volt akkoriban a fekete rúzs,és hát ez az egy márka gyártott fekete rúzst. (legalábbis akkoriban) Áhh,egy kis nosztalgia ^^  Mikor legelőször vásároltam be smink cuccokat,mindegyiknek ez volt a márkája- vettem egy szempillaspirált,egy fekete rúzst,szemcerkát,meg fehér púdert =)  Jaj,nagyon menő voltam :D Akkoriban készültek az első tűrhető fotók rólam.
Majd később (mostanában) felfedeztem egy másik márkát: Lora. Ezt minden 1 euros üzletben lehet kapni,és amellett hogy olcsó,még jó is. Legalábbis a kőpúder,meg a szemhéj tud tökéletes!! Régen valami noname márkájú tust használtam,de azt kivonták a forgalomból sajnos,és utána nem kaptam olyan szemhéj tust,aminek kemény lett volna a vége. Teljesen ki voltam akadva,mert puha végűvel én nem tudok sminkelni. Aztán szerencsére rátaláltam erre a Lora márkára,és mekkora mázli,hogy ennek fajta tusnak a vége kemény :D Azóta újra szoktam tussal sminkelni :P jobban szeretem mint a cerkát.





Ruhákban meg abszolút nem vagyok márka függő. Nem is tudom milyen márkák vannak,azt se tudom mi számít abból gothnak. Én a ruhát az anyaga szerint nézem. Élek halok a csipkéért pl. Mondjuk én nem az a fajta vagyok,aki 6 kiló csipkében mászkál. Kiegészítőnek szeretem. Mondjuk egy szép nyakpántban,vagy karpánt, hajcsat, combfix, fülbevaló,stb.  De szeretem még a szatén anyagot is,és persze mindenből feketét =) 
Egyedül talán a bakancs az,amire tudok márkát mondani,de azt is csak azért,mert olyanom van,és azt használom :D Bakancsból nekem steel van. Sokan szidják,de szerintem nincs vele baj. Már megmentette párszor az életemet,meg a testemet. Mondjuk szeretnék már valami normális nyári cipőt,ami megy a szoknyákhoz. Mamát bírtam,rám erőltette volna a dorkót. Mondtam neki hogy köszi,de szoknyához esélytelen. Szóval most tervben van valami kis tutyi szerűség - nyár végére,talán télre sikerül egyet vennem xD

De visszatérve; sajnos erre a kérdésre nem tudok normális választ adni,mert nem vagyok márka függő,nem aszerint nézem a dolgokat- ami tetszik,és bevált az jó,azt használni fogom,ami nem,azt meg nem ,ennyi =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése