Oldalak

2012. július 3., kedd

Buta felfogás a stílusokról

Minap beszélgettem a pécsi barátnőmmel,és felmerült egy igen sokat boncolgatott téma téma- mégpedig a stílusváltogatás. Sokat beszélgettünk arról,hogy milyen emberek vesznek minket körül. Ugyanis Pécsen vannak érdekes személyek,akik másból se állnak,mint mások majmolása.
Aztán szóba jött az,hogy van neki egy ismerőse,aki szeretné őt koppintani,de nem meri már,mert a picsa barátnői mit szólnának,és így inkább fikázza a stílust,illetve azzal jön mindig hogy ő kinőtte a stílust.
Na itt gondolkodtam el-és már régebben is sokat agyaltam ezen-, és mindig ugyan arra jutok: olyan nincs hogy kinőni egy stílust. Ugyanis ha csak magamat veszem,akkor elmondhatom,hogy nekem szívből,lélekből jön az egész. A goth a lelkemből szól,és amiatt öltözök úgy ahogy. És szerintem ezt még sokan elmondhatjuk magunkról. Aki ezzel a mondattal jön ,hogy "juj kinőttem" arról lerí,hogy sose volt övé a stílus,sose lélekből csinálta,hanem csak azért mert épp divat hullám volt,vagy tetszett neki máson.
Az emberek nem képesek felfogni,hogy attól,hogy valami az egyik embernek  jól áll,attól még neki nem biztos hogy jól fog. Ebből van a sok utánzás.
No de a lényeg,hogy a falra mászok az ilyen beszólásoktól,hogy kinőttem. Nem lehet kinőni azt ,ami szívből jön. Ha valaki ezt állítja,akkor valószínű,hogy sose volt igazán oda a stílusért. Meg is látszik a divat embereken,mert látszik hogy nem tudja felszabadultan hordani a ruhákat,plusz nem tud semmit az egészről. Az ilyenek kiöltöznek hétvégéken,meg bulikon,és ennyi a gothság (ha a gothokat vesszük,de ugyanúgy igaz a kamu rockerekre,meg akárkire) Csak ezek az emberek nem veszik észre magukat,és azt hiszik jól áll nekik. De sajnos nem. Egyre több ilyet látok,és feltűnt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése